اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۸۷۹۶
تمام امید مجمع به بازگشت خادم است
نائب رئیس فدراسیون کشتی گفت: برخی اقشار ورزشی بلافاصله بعد از یک موفقیت نه چندان چشمگیر در سطح بین‌الملل می‌آیند با رئیس‌جمهور دیدار می‌کنند؛ اما در مورد کشتی این اتفاق رخ نمی‌دهد.
۱۹:۴۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

مجمع فوق‌العاده کشتی امروز برای بررسی استعفای رسول خادم برگزار شد. حمیدبنی‌تمیم نائب رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه این مجمع، اظهار داشت: مهمترین مصوبه جلسه مخالفت با استعفای خادم و همچنین قولی که محمدرضا داورزنی دادند، برای حمایت عملی از کشتی و تخصیص صد در صدی اعتبار فدراسیون کشتی بود.

وی در پاسخ به این سؤال که دقیقا چند درصد بودجه فدراسیون کشتی پرداخت شده است، گفت:‌ فدراسیون کشتی یک تفاهم‌نامه در دو بخش داشت. در بخش اول 12 میلیارد تومان بودجه بود و در بخش دیگری هم 2 میلیارد برای موارد خاص بود که در مجموع 14 میلیارد تومان بود. با توجه به تخصیصی که روز گذشته و یا امروز به حساب فدراسیون واریز شود در واقع 10 میلیارد تومان پرداختی داشته است.داورزنی در جلسه امروز عنوان کرد که سعی وزارت ورزش و جوانان این است که تا پایان سال جاری حداکثر پرداختی را به فدراسیون خواهد داشت.

نائب رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سؤال که خادم می‌گوید وزارت ورزش حمایت نمی‌کند و وزارت ورزش نیز می‌گوید ما حمایت کامل می‌کنیم.چه کسی راست می‌گوید، عنوان کرد: یک سری توقعاتی که خانواده کشتی و در راس آن خادم از وزارت ورزش داشتند واقعا فقط مباحث مالی نیست همانطور که من نمی‌خواهم جزئی شوم. یکسری سوءتفاهم‌هایی وجود دارد. امروز هم داورزنی درخواست داشتن که نشستی برگزار شود تا این سوءتفاهمات حل شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم واقعا خیلی ریز شوم. مثلا در بحث دیداری که همه اقشار ورزشی داشتند بلافاصله بعد از یک موفقیت نه خیلی چشمگیر در سطح بین‌الملل می‌آیند با رئیس‌جمهور دیدار می‌کنند. اما در مورد کشتی این اتفاق رخ نمی‌دهد حتی پس از کسب مدال المپیک، یا وقتی رئیس یک فدراسیون جهانی می‌آید مستقیما با رئیس‌جمهور دیدار می‌کند اما در مورد کشتی علیرغم اینکه دو بار این اتفاق رخ می‌دهد و در هر دو بار درخواست داشتیم این دیدار صورت بگیرد اما این اتفاق رخ نداد.

بنی‌تمیم در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: این را نمی‌خواهم بگویم که مقصر کدام طرف است. این از جمله درخواست‌های خانواده کشتی است و اینکه بخواهیم حمایت انجام شود و حمایت کمک مادی نیست، اما فقط حرف هم نباشد. قطعا باید در عمل ثابت کنیم. کشتی ورزش اول کشور مورد حمایت دولتمردان است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خادم به فدراسیون بازمی‌گردد یا خیر، گفت: تمام امید مجمع به بازگشت خادم است. 

وی در پاسخ به این سؤال که تا زمان بازگشت خادم شما رئیس فدراسیون هستید، گفت: نخیر بنده رئیس فدراسیون نیستم. همچنان نائب رئیس هستم و شرح وظایف نائب رئیس مشخص است. قانون این را نشان داده و به خوبی مشخص کرده در نبود رئیس فدراسیون نائب رئیس متولی انجام امور است.

وی در پاسخ به این سؤال که سرمربی تیم ملی همچنان ایشان هستند یا خیر، گفت: با استعفا که مخالفت شده در اولین جلسه‌ای که شورای فنی تشکیل می‌شود طبیعتا باید در مورد این موضوع تصمیم‌گیری شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: خادم خادم کشتی کشتی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین